Rondreis West Amerika Andy Petra Kim en Esmay

Dag 21

Dinsdag 30 augustus : Dagje Six Flags Magic Mountain

Vandaag weer ieder iets aparts doen. (hebben geen ruzie hoor) Wij staan om half 9 op (lekker uitslapen) en gaan eens een keertje een ontbijtje bij de Mac doen. In het hotel duurt het wat langer en daar hebben we vandaag geen zin in. Het ontbijt valt niet tegen. Lekkere pancakes en een broodje met ei. En natuurlijk….een kleine mini hamburger. Die hebben we maar laten liggen. Op naar Six Flags. Een klein uurtje rijden.`

Bij het park aangekomen zie je direkt die gigantische achtbanen/rollercoasters. Nou ik sla vandaag wel over als ik dit zie. Moet ook wel want ik heb al een paar dagen ontzettend last van mijn nek. Die meiden vinden het nu al te gek. De eerste achtbaan valt voor hun wat tegen. Is een gewone. Nou dan gaat het beginnen. Ze (Andy,Kim,Esmay) gaan in achtbanen waar ze onder hangen, waar ze in moeten staan, waar ze langs hangen en dan nog ronddraaien.

Het kan niet hoog en gek genoeg zijn. Gelukkig is er niemand ziek geworden. Met z’n alleen in de wild water baan. Altijd leuk. Hier kom je er dus drijfnat uit. Wij dus ook weer. Het lijkt wel of ze hier emmers water over je gooien. Maar gelukkig is het heel mooi weer dus drogen we wel op. Er zijn ook van die houten achtbanen, die doen we ook met z’n allen. Gaan me hier toch hard, niet normaal.Tussendoor zijn Andy en Esmay ook nog wezen karten.

Dit vond Esmay dus helemaal geweldig, wat ging ze lekker hard en gillend door de bochten. Ik heb nog even een water massage van 5 minuten gedaan.

Heerlijk.....Gelukkig is het niet druk dus we hebben alles gehad. Dan is het al weer 6 uur en gaan we terug naar Ventura. We willen bij het hotel nog lekker gaan zwemmen.

Maar als we nog een kilometer of 5 moeten rijden zien we in de verte iets heel raars in de lucht. Het lijkt wel of er een grote brand of zo is. Of mist. We weten het niet, maar het is heel vreemd.

Hoe dichter bij we komen zien we dat het gewoon mist/wolken zijn. Nou, daar gaat ons zwemmen. Inmiddels zijn ook Erica,Toine en Jary weer terug van hun dagje. Zij hebben het ook leuk gehad. We gaan nog maar even wat drinken in de lobby en bij kletsen.

Morgen alweer de laatste dag hier in de U.S.A. Toch niet te geloven dat we hier al 3 weken zijn. Nou morgen zal niet zo’n spectaculaire dag worden. Naar ons laatste hotel in Los Angeles.

De groetjes van uit Ventura van ons allemaal.

tante el

hoi allemaal ..ik heb genoten van jullie reisverhalen..hardstikke leuk en goed geschreven..kim en esmay zullen wel genoten hebben in six flags..en andy ook wel denk ik!maar wat een achtbanen zeg..niet normaal!dat is weer eens iets anders dan de efteling!ja zeg die drie weken zijn omgevlogen..wat gaat het toch vlug allemaal!nou in ieder geval als jullie in nederland zijn is het heel mooi weer eindelijk!zondag 23 graden!kunnen jullie weer lekker van het nederlandse zonnetje genieten!er liggen voor jullie weer zoveel leuke dingen in het verschiet!naar school ..werken..met diva rollebollen..en nog nagenieten van jullie vacantie!ik ga weer uitkijken naar de volgende email van jullie reis..dikke kusxx

Gert-Jan

Inderdaad de tijd vliegt. Drie weken zijn zo voorbij. Alvast een goede terugreis en zie jullie snel.

mama

hoi... heb net diva in bad gedaan ze is er moe van ligt nu lekker te slapen... ik wens jullie een fijne terugreis! gr xxx