Rondreis West Amerika Andy Petra Kim en Esmay

Dag 22

Woensdag 1 September – Naar Los Angeles voor vertrek

Vandaag onze laatste dag in de U.S.A. Om 8 uur op voor een lekker ontbijt in het hotel. Daarna gaan we maar op weg naar het laatste overnachtings hotel bij het vliegveld om nog lekker bij het zwembad van het zonnetje te genieten.

Helaas….. dit verloopt natuurlijk weer anders. Eerst moeten we nog op zoek naar een Guess winkel om voor Kim de tas te halen die ze 3 weken geleden had gezien. In alle stadjes waar we zijn geweest hadden ze deze uitvoering dus niet. En aangezien Andy had beloofd dat ie anders wel weer naar de studio’s zou rijden moet dat dan maar. Onderweg komen we wat winkels tegen maar ook die hebben hem niet. Dan maar naar Rodeo Drive. Na wat zoeken, de winkel gevonden. Wij uitgestapt…..helaas….ook niet, dan toch maar naar Universal Studio’s.

Als we uit Rodeo Drive willen rijden staat Andy dus verkeerd op het kruispunt. En ja…. Politie achter ons, met sirene, we moeten aan de kant. Die 2 achterin liggen dus in een deuk, maar wij hebben het niet zo breed. (je weet nooit hier in dit land). Stoppen. De agent komt bij Andy aan het raam en hij moet zijn rijbewijs laten zien. Staat ie heel interessant daarna te kijken (snapt er volgens mij niets van) en opeens vraagt ie hoe we bij ons rijden. Wij verteld. Hebben gelukkig alleen een waarschuwing gekregen om op het verkeer te letten en niet op de winkels. Nou, hebben we dat ook nog meegemaakt, aangehouden worden met sirene.

Op naar de Studio’s, direkt naar Guess en…….gelukkig de tas is er nog. Kim helemaal happy en nu gauw naar het hotel.Oh ja vergeten, Esmay en ik hebben ook nog maar een tas gekocht.(altijd makkelijk) Het is inmiddels alweer 2 uur. Rond half 3 aangekomen bij het hotel. Hacienda Hotel by LAX. Erica en Toine staan ons al op te wachten (waren niet mee gegaan). Heel de auto leeg halen. Wat daar allemaal uitkomt, dat wil je niet weten. Een hele verzameling van wat we deze 3 weken hebben gekocht.

Inchecken en naar de kamer. Andy en Toine gaan alvast de auto terug brengen en ik begin aan de koffers. Eerst alles wat we gekocht hebben op bed (leuk voor de foto en film) Ik dacht dat het wel mee zou vallen…….nou helaas dus niet. Hoe ga ik dat allemaal in de koffers krijgen!!??. Niet dus. Nog maar 2 kleine trolley’s gaan kopen.(hadden er ook al 1 in China Town gekocht) Eindelijk zit alles erin. Onbegrijpelijk dat het is gelukt. Koffers zijn wel wat zwaarder als toen we gingen, ben dus benieuwd morgen of ik overgewicht heb.(hoop het niet)

Nou van het zwemmen en de zon is weinig gekomen. Toen we hier aankwamen werd het bewolkt en frisser. Nu is het wachten tot we straks nog wat gaan eten en dan maar naar bed. Morgenvroeg moeten we om 7 uur met het busje naar het vliegveld. Ik hoop dat we de 2e vlucht nu wel halen, anders zijn we dus niet vrijdag morgen thuis. Afwachten maar. Dus deze dag is niet zo verlopen als we in gedachten hadden.De meeste onder ons hebben het nu ook wel gehad en zijn blij dat we naar huis gaan.

Wij willen iedereen bedanken die onze verhalen hebben gelezen,(hoop dat jullie het leuk vonden) misschien komt er nog 1 laatste van de vlucht om mijn dossier van Amerika af te sluiten. Maar dat zien jullie dan vanzelf.

Dikke kus voor iedereen en de groetjes, Andy-Petra-Kim-Esmay

tante el

hoi allemaal ..ik denk andy petra en de kids wat jullie nu weer meegemaakt hebben..dat is heel herkenbaar..alles nog even op het laatst..een beetje zenuwachtig voor vertrek naar huis ...en paris erbij..wat wil je nog meer..nou ik hoop voor jullie dat je nog even kunt relaxen..lieve schatten een hele goede reis ..en tot ziens in nederland..dikke kusxx