Rondreis West Amerika Andy Petra Kim en Esmay

We zijn op weg en hoe !!!!

Donderdag 12 augustus: EINDELIJK NA 28 UUR IN ONS HOTEL

Wat een reis hebben wij weer meegemaakt. Woensdagochtend om 5 uur opgestaan nog even koffie gedronken en toen om 6.30 eindelijk het vertrek naar Schiphol. Daar nog even de gebruikelijke dingen doen, shoppen en wat drinken en dan het vliegtuig in.

Om 11.15 met United Airlines vertrokken en om 12.45 geland in Chicago. (Ned.tijd 19.43). Nu even vlug door de douane en de koffers halen om opnieuw in te checken om door te vliegen naar Los Angeles.

Helaas....dit ging even anders. Die douane duurde gewoon 1 uur en 3 kwartier waardoor wij de vlucht niet meer konden halen. Balen...balen....nu weer van alles gaan regelen om een vlucht te krijgen. Natuurlijk konden we niet met zijn allen tegelijk. De eerste vlucht om 17.22 is voor Erica-Toine en Jary. Wij kunnen pas een vlucht later om 20.53. Dus we kunnen lekker een paar uurtjes op het vliegveld doorbrengen. Tjonge,tjonge niet te begrijpen voor zo'n land hoe het er hier aan toe gaat. Maar ja niets aan te doen. Gelukkig zien we dat onze koffers met de vlucht van Erica meegaan. Toch nog een lichtpuntje, want we wisten niet waar die waren.

Eindelijk om 18.00 gaan ze de lucht in.(Ned.tijd donderdag 01.00 uur), nu moeten wij weer naar een andere gate om te wachten. Veel was er niet te doen dus wat lezen en slapen om de tijd door te komen. Dan is het eindelijk zo ver, we kunnen inchecken.

Om 20.53 dan eindelijk richting L.A. Van deze vlucht hebben we alle 4 weinig van meegekregen. Iedereen heeft die paar uur liggen slapen. Om 22.43 eindelijk geland. (Ned.tijd 07.43) Al met al zijn we nu al een dag onderweg en nog niet in het hotel.

Koffers stonden er gelukkig nog, met bus naar Hertz om de auto te halen en dan richting hotel om de rest weer te zien. Dit ging gelukkig vrij snel.

De auto is gelukkig een meevaller. Lekker ruim en de meiden hebben een eigen stoel. Die kunnen het zo wel 3 weken volhouden.

Inmiddels is het ned.tijd 09.15 uur donderdag ochtend en we kunnen gaan rijden naar het hotel. De auto is vrij nieuw km stand 10.351, ben benieuwd waar die over 3 weken op staat. Na een klein half uurtje zijn we bij het hotel.Sportmen's Lodge Hotel - Los Angeles. Het is inmiddels s'nachts 1 uur. Nog even wat drinken en kletsen en dan naar bed. Zijn we wel aan toe.

Na wat uurtjes geslapen om 6.30 alweer wakker. Allemaal nu lekker douchen en dan kunnen we ontbijten en dan gaan we L.A. bezichtigen.

Groetjes Andy Petra Kim Esmay

mama

Niet te geloven,,ik hoop dat jullie nu van jullie reis kunnen genieten!groetjes mama papa p.s met erica maken jullie toch altijd wat mee ha ha.

tante el .

hoi allemaal,ik had het wachtwoord van jullie mam gekregen,kon ik toch meekijken,hardstikke leuk,wat een belevenis!ik wens jullie allemaal een voorspoedige reis ,en heel veel plezier met z n allen !dikke kus..tante el