Rondreis West Amerika Andy Petra Kim en Esmay

Dag 2

Donderdag 12 augustus : Sightseeing Los Angeles.

Vandaag een lekker relax dagje na zo'n lange reis. Allemaal lekker geslapen, alleen erg vroeg wakker.

Na het ontbijt gaan we met z'n allen in onze auto op weg naar de letters HOLLYWOOD. Daar moeten we toch een foto van hebben. Tom-Tom ingesteld en rijden maar. Bestemming bereikt alleen géén letters, toch iets verkeerds ingegeven Andy ??? Maar ondanks dat zien we natuurlijk wel meer van Los Angeles. Na wat zoeken zien we ze dan eindelijk. Het heeft toch wel iets omdat zelf te zien. Natuurlijk was er weer één iemand met commentaar, die vond de letters te ver weg. Voor haar foto moest ze er dichterbij zijn. Er hangt wel veel smog boven L.A. en dat is wel zonde voor het uitzicht.

Natuurlijk moesten wij voor onze 'Paris' op zoek naar een andere plek. Onze navigator Toine heeft ons uiteindelijk naar een plekje gebracht, dichterbij ging echt niet. 'Paris' blij en heeft nu de foto's die ze wilde.

Daarna richting Hollywood. Na wat gedronken en gegeten te hebben bij Hard Rock cafe Hollywood gaan we een bustour maken. Langs diverse huizen van bekende sterren. Dit is wel leuk maar niet echt spectaculair. De echte bekende hebben hun huizen erg goed beveiligd. Maar toch wel leuk om het huis van o.a. Dr.Phil, de Beckhams, Elvis en Michael Jackson te zien. De route door Beverly Hills is wel heel mooi. Dit is een mooie verzorgde wijk met heel veel groen en mooie planten.

Vandaar uit naar: RODEO DRIVE...... helaas konden we daar niet shoppen. Maar toch wel apart om deze shoppingstreet te zien. Erg mooie en dure winkels. Onze 'Paris' zat echt te genieten.

Na onze bustour zijn we naar Madame Tussauds gegaan. De kids vonden dit wel leuk omdat je hier bij veel poppen van die attributen kon gebruiken.

In het centrum bij het Chinese Theater was een première van The Lottery Tickets. Wij weten hier dus niets van, maar er zullen best hele bekende vips bij zijn want het was erg druk met mensen en pers. En met wat voor een grote auto's ze aankwamen, niet normaal. We hebben vandaag wel alle grote en mooie merken voorbij zien komen.

Na onze tocht in Hollywood gaan weg naar Santa Monica. Daar moeten we toch ook geweest zijn. Jammer dat we net te laat waren voor de zonsondergang. Het strand is daar wel erg mooi. Omdat het al donker werd konden we niet meer alles zien en zijn we maar weer richting hotel gegaan. Natuurlijk nog even wat eten, voor de verandering maar bij de Mac en naar bed.

Tot morgen, groetjes vanuit L.A. van de Stuivertjes.

tante el

kei leuk,en wie is paris!!mag ik raden?kim!!!, vervlg jullie reis met veel plezier!!dikke kus voor jullie allemaalxx

mama

super leuk die foto s,,kunnen we toch nog meegenieten van jullie reis!dikke kus mama papa diva.

Mischa en jack

Ha ha heb je diva nog niet gezien !!! Gr