Rondreis West Amerika Andy Petra Kim en Esmay

Dag 4

Zaterdag 14 augustus
Op weg naar Carlsbad.
Vanochtend lekker vroeg opgestaan om nog even te genieten van het zwembad bij ons hotel. Dit hadden we dus nog niet gedaan. Andy en Esmay waren de sportievelingen. Het water was lekker warm dus ze hebben even lekker gezwommen. Daarna lekker met z’n vieren iets gaan drinken bij Star Bucks, om daarna met z’n allen te gaan ontbijten. Dit ging vandaag niet zo als de andere dagen. Het duurde kei lang dus waren we eigenlijk nog laat weg.
Om een uur of 12 zijn we gaan rijden richting Carlsbad. Onze eerste tocht. Dit is maar een kleintje van ongeveer 160 kilometer, een kleine anderhalf uur rijden. Nou helaas, het werden er bijna 4. Het leek wel of iedereen die kant op moest vandaag. Wat een drukte op de weg. Niks anders als file, file.
Eindelijk toch aangekomen in dit leuke stadje. Het ziet er heel gezellig uit. Hotel Best Western Beach View Lodge - Carlsbad. Koffers in de kamers gedaan en op zoek naar het centrum om wat te eten. Na het eten nog wat door het stadje gelopen, maar helaas alle winkels al dicht. Dan maar weer richting hotel.
De kinderen zijn nog lekker even gaan zwemmen en daarna nog een filmpje kijken en dan naar bed. Morgen gaan we naar Sea World. Dus zoals je ziet hebben vandaag niet zo’n spectaculaire dag gehad. Voor ons is dat ook wel even lekker.
De groetjes uit Carlsbad
PS We hebben s'avonds nog een lekkere strandwandeling gemaakt.

mama

hoi hier alles oke,,met diva alles goed!!!!net wezen wandelen met opa,,groetjes mama papa diva boyke.

tante el

hoi lieve mensen,moeten jullie helemaal naar america om in de file te staan,te gek !en de koffie bij starbucks lekker?ja dat zal wel!nou weer heel veel plezier op jullie vervolgreis,ik kijk er al weer naar uit!!dikke kusxx