Rondreis West Amerika Andy Petra Kim en Esmay

Dag 11

Zaterdag 21 augustus : Dagje Las Vegas

Vanochtend lekker wat langer geslapen. Wat een fijne bedden hebben ze hier. De zon schijnt al vol op dus we kunnen onze lol op vandaag. Andy is een lekkere cappuccino bij Star Bucks gaan halen en er zaten gewoon al mensen in het casino. Om 8 uur in de ochtend al. Maar ja, het gaat hier ook allemaal 24 uur per dag door. Voor het eerst een ontbijtje buiten het hotel. Zitten we te eten bij Subway (broodjes) liggen daar 2 mannen te slapen over de tafels. Grappig om te zien. Komen er ineens 2 politiemannen die hun even hardhandig overeind halen. Het lijkt wel een film. Die ene gaf commentaar en daar zijn ze hier dus niet van gediend. Hup.. op de grond gegooid en handboeien om, klaar voor vertrek naar buiten. Die gasten waren dus kei bezopen of stoned. Wij hadden dus genoeg te zien.

Daarna “lekker”de Strip op. Het is niet normaal zo heet het hier is. Het was vandaag 42 graden en wij gaan lopen en winkelen. Het is dus echt niet te doen. Voor de verkoeling gaan we maar hotels bekijken. Ze hebben hier dus allemaal een thema.

Niet normaal wat we allemaal gezien hebben. Heel Venetie met gondels door het hotel. Je loopt het hotel binnen en in Ă©Ă©n keer lijkt het net of je buiten in een stadje loopt. Het plafond is dus net als de lucht. Prachtig om te zien. Bij een ander hotel hebben ze zelfs watervallen.

En overal verschillende winkels. Na veel gelopen te hebben in die hitte had iedereen het wel gehad. We liepen allemaal te puffen en te steunen dus besluiten we om naar de outlet te gaan. Lekker koel met al die winkels.

Helaas weer voor ons. Deze outlet is net als bij ons. Gewoon zo’n soort dorpje dus niet overdekt. Weer die hitte. Toch maar door shoppen (voor de kids, zeuren ze tenminste niet). Alleen even de winkels die Kim en Esmay willen hebben, de rest slaan we over, zo heet is het. Eerst de Uggs. Esmay helemaal blij met haar laarzen. En dan naar Guess voor Kim. Zij ook helemaal happy met een tas en schoenen. Zo… klaar…. Op naar de taxi.

Terug in het hotel lopen we even naar de leeuwen die er zitten. Ja je leest het goed. Hier zitten echte leeuwen. Maar natuurlijk bij ons liggen ze weer te slapen. Wel geweldig om die beesten te zien. Erica heeft ze wel bezig gezien. Hun waren al eerder afgehaakt met winkelen en zijn naar het hotel gegaan. Nou, misschien later op de dag dat we ze wel levendiger zien. We wachten af.

Lekker naar het zwembad. Daar is het toch trubbelig. Eerst even een plekje zoeken want het is behoorlijk druk. (kan ook niet anders met die hitte) Er zijn hier verschillende zwembaden en de muziek staat erg hard. Er zit zelfs een DJ. Ergens bij een rustiger zwembad lekker gelegen. Wat denk je… moeten we opeens weg. Het zwembad gaat sluiten. Kun je dus gewoon naar een ander gedeelte. Dat hebben we dan ook maar gedaan. Na het zwemmen lekker douchen om s’avonds bij Hotel Bellagi de fontijnshow te gaan kijken.

Weer dat hele stuk lopen. Weer dat gezeur van Esmay aanhoren. Erica en Toine gaan terug naar het hotel, wij nemen Jary verder mee. De show is mooi maar duurt niet zo heel erg lang,

dus hup weer terug naar MGM. Na een flinke wandeling (ik denk dat we vandaag wel vierdaagse hebben gelopen) komen we allemaal kapot in het hotel aan. Nog even bij Erica op de kamer wat nakletsen en dan naar de kamer. Koffers vast zover klaar maken voor de reis van morgen.

Morgen gaan we naar Death Valley. Daar is het nog iets warmer als hier. We kunnen ons geluk dan ook niet op. Het is er als het goed is 47 graden. (heb medelijden met ons)

Groetjes van uit een fantastisch LAS VEGAS.

PS. We hebben gewoon geen tijd gehad om te gaan gokken. Zo moe zijn we allemaal. Andy heeft alleen voor de foto 5 dollar erin gedaan en ……………..helaas niets gewonnen.

tante el.

hoi allemaal..jonge jonge ..ja een vacantie te heet is niet fijn daar wordt je zo moe van..wat jammer ..maar in ieder geval..las vegas ik denk dat jullie genoten hebben ondanks de hitte..het lijkt mij geweldig..hier is het op het moment ook wel mooi weer,maar ook niet optimaal..te broeierig..jammer van de tickets!ja en ik heb zo een medelijden met jullie..je kunt het je niet voorstellen!!och gerum!die hitte..nou schatten hoop dat het wat koeler wordt voor jullie..en verder heel veel plezier op het verdere verloop van de reis..dikke kusxx

mama

net diva helemaal geborsteld,,is ze weer helemaal knap ze laat het ook goed toe het is ook een echte diva!!!!de meiden worden goed verwend als ik dat zo lees,,nog heel veel plezier met zijn allen mis jullie wel!xxx