Rondreis West Amerika Andy Petra Kim en Esmay

Dag 18

Zaterdag 28 augustus : Dagje San Francisco – China Town & Lombard Street

Vanochtend lekker uitgeslapen. Om 10 uur pas ontbijten in het hotel. Lekker zo laat. Het ontbijt hier is goed. Om 11 uur met shuttlebus naar Union Square. Daar willen we met de cablecar mee, maar het is er zo druk dat we besluiten het niet te doen. We denken dat het wel meer als 2 uur wachten is en daar hebben we geen zin in. Dan maar iets anders doen. Op naar de Apple winkel om voor Andy een Iphone 4 te kopen. Die wil hij zo graag en bij ons zit er een lange wachttijd op. Die winkel hier is zo groot, je kunt er alles uitproberen: Ipad, Iphone, Ipod, Kim en Jary vermaken zich hier prima, kunnen van hieruit snel even op hun mail. Nou… Andy ook weer helemaal happy.

We willen eigenlijk zo’n bustour maken, maar eigenlijk hebben we alles al gezien. We besluiten om met de taxi naar onze laatste 2 bezichtingen te gaan.(is veel goedkoper als met ie bus) Eerst naar China Town. Wij de taxi in, we rijden de straat uit en wat denk je: we zijn er al. We moesten dus echt wel lachen, zelfs die taxichauffeur vond het komisch. We hadden het dus makkelijk kunnen lopen.

Nou China Town is dus echt chinees. Al die winkeltje met die chinese prulletjes.

Wel leuk om doorheen te lopen. We lopen de hele straat uit en gaan maar wat drinken. Daarna de taxi naar Lombard Street.

Dit is een leuk kronkelstraatje met mooie bloemenperken. Boven aan de weg uit de taxi en we lopen er doorheen. Nou daar zijn we ook zo doorheen. Het is veel kleiner als wij verwachte, maar wel leuk om te zien.

Tja, wat moeten we nu nog gaan doen. En het is pas begin in de middag. We zijn maar wat door de straten gaan lopen, richting zee. Komen we weer bij Pier 39 uit. Die hebben we inmiddels al wel gezien. Daar in een leuk restaurantje aan het water gegeten. Andy heeft eindelijk zijn krab op waar ie al 2 dagen over zeurde.

Dan is het nog pas 3 uur. We besluiten om nog even terug te gaan naar Union Square om nog wat te winkelen. Weer met de taxi daarnaar toe. Andy en Toine gaan niet mee. Zijn gaan lekker een pilsje pakken en wij gaan naar het grote overdekte winkelcentrum. Om 6 uur hebben we elkaar weer afgesproken.

Na het winkelen met de taxi naar het hotel. Koffers alvast weer netjes gemaakt voor morgen. Wat geluierd op de kamer en daarna nog lekker wat eten bij het hotel.

Vandaag dus niet zo’n spectaculaire dag, maar dat mag ook wel een keer. Morgen weer vroeg op om naar Montery te gaan.

Groetjes uit San Francisco van Andy,Kim,Esmay en Petra

tante el

hoi allemaal..weer benieuwd wat jullie weer in montery gaan beleven..jullie hebben groot gelijk dat je het wat rustig aandoet..kun je er weer tegenaan..lekker relax een hapje en een drankje is ook vacantie..wat zeg ik hapje!nee lekkere krab..mmmwas zeker wel lekker andy?geniet er allemaal van ..over een goede week zijn jullie weer in ons regenachtig kikkerlandje..het heeft de hele maand augustus geregent ..de paraplu is versleten..ik ga ook wat doen mezelf voorbereiden op vanavond met junior en lisette naar franske..hoop dat het niet regent!maar ze hebben aangegeven van wel!!ik zou ook wel een dagje in dat verre america willen shoppen!lijkt me geweldig!hebben ze ook aanbiedingen? grapje!nou lieverds ik ga jullie weer laten ..en ik zou zeggen..tot later!dikke kusxx

mama

sorry dat ik wat laat ben..vandaag druk gehad vanmorgen naar tini v mil geweest toen naar bvv van bvv de honden weer uitgelaten,,en net thuis van een feestje van glenn!zitten nu aan de koffie andy die slab stat je heel charmant...was zeker wel lekker?diva is zo n schatje lig nu weer aan mijn voeten dikke kus mama.xxx