Rondreis West Amerika Andy Petra Kim en Esmay

Nog maar drie nachtjes !!!!!!!!!!

Nog maar drie nachtjes slapen en dan gaan we eindelijk weg,ik heb ze nu onderhand wel gelezen de reisverhalen,ook de steden al een voor een bezichtigd op internet ,de koffers staan al klaar en Diva is ook klaar voor haar eerste vakantie,die gaat lekker naar Opa en Oma en zal wel lekker verwend worden (Beter verwend als verwaarloosd).

Ons eerst volgende verslag zal waarschijnlijk uit de VS komen dus tot ziens.

Groetjes Andy Petra Kim en Esmay

Ron en Ank

Hé zusje, zwager en nichtjes.

Nou het gaat dus gebeuren, `de grote reis`, We wensen jullie en natuurlijk de medereisgenoten een ontzettend gave vakantie, geniet ervan en goed uitkijken onderweg. Dikke kus uit Vught.

Lenard

Bon voyage have a nice trip!

diva

vannacht niet zo goed geslapen,opa is er met mij nog uit geweest!ga nu lekker slapen in mijn mandje!dikke kus diva en geniet van jullie vacantie.

mama

dat is niet zo leuk geweest,,ik begrijp niet hoe dat kan met die douane,,dat moet toch niet kunnen,met diva alles goed heeft het goed naar haar zin dikke kus mama.

Paul

Het zijn ook altijd dezelfde personen die geluk hebben. Maar zoals je in ons fotoboek hebt gezien, zal dit de komende weken ruimschoots goedgemaakt worden. Geniet er van.

tante el

hoi jullie allemaal,je bent toch niet verdwaald in dat verre america!!nee hoor is maar een geintje..gaat het jullie nog steeds voor de wind??en al veel gezien?kom maar op met de mooie plaatjes!dikke kus voor jullie allemaal!!tante el....

tante el

hoi allemaal,ik wil jullie een fijne dag toe wensen,hoe is het met kim en esmee?genieten de meiden?en zijn ze een beetje rustig in de auto>geen harde muziek en zo!nee geintje hoor!het zijn schatjes..hier heeft het gisteren weer pijpestelen geregent,daar zal het wel heel mooi weer zijn,geniet er van !!dikke kus van mijxxx